Mittwoch, 13. April 2011

Selajdin Shabani: TË KAM THËNË NË PRANVERË


TË KAM THËNË NË PRANVERË

Të kam thënë në pranverë
se PRANVERA mund të vijë më herët
NDONJËHERË,
E NDONJËHERË mund të vijë më vonë, të kam thënë,
Por asnjëherë
Kur ti e pret kohën dhe beharin e saj.

PRANVERA do të vij
Edhe me një lule
Edhe me stinën e shpresës
Edhe me prushin e ndrydhur në vetvete
Me MARSIN lajmëtar

Të kam thënë se
PRANVERA do të vijë më nder
Në derë të hapur apo të mbyllur
Ajo përherë do të vijë si një NUSE E RE

Të kam thënë se PRANVERA do të vijë me kujtimin
Për studentët
Për jasharajt
Me natën e zjarreve pa kufij
Me frymëzimet
Me ndjenjën e bashkimit
dhe PRANVERA erdhi me DASHURINË dhe ËNDRRËN e saj
Të pata premtuar se PRANVERA do të vijë.
Dhe erdhi PRANVERA

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen